21 lutego - O godz. 7:00 zebraliśmy się na Torwarze i byliśmy gotowi do wyjazdu. Z powodów technicznych (rutynowa kontrola autokaru) wyruszyliśmy z małym opóźnieniem. Całe szczęście nie było dużego ruchu na trasie i planowo dotarliśmy na miejsce. Podróż minęła spokojnie i bardzo komfortowo.

Do Karpacza dotarliśmy około godziny 15:00. Przed obiadem mieliśmy czas na rozgoszczenie się w pokojach i rozejrzenie się po ośrodku. O 17:30 wyruszyliśmy w teren, aby się dotlenić i rozbiegać po podróży. Podzieliliśmy się na 2 grupy, tak aby każdy mógł wytrzymać tempo narzucone przez trenerów. Po kolacji udaliśmy się na nasz pierwszy trening tenisowy, podczas którego trenerzy przydzielili nas do odpowiednich grup treningowych.

22 lutego - Brak porannego rozruchu spowodował, że zawodników od rana rozpierała energia. Większość była już na nogach od godziny 7:30, czekając na treningi i robiąc przy tym sporo hałasu. Dzień rozpoczęliśmy od śniadania. 0 10-tej wystartowaliśmy z pierwszą turą treningów. Część obozowiczów ćwiczyła nad kondycją fizyczną, pozostali trenowali na korcie. Jak na środek zimy, w Karpaczu dopisuje nam wyjątkowo piękna wiosenna pogoda, która idealnie sprzyja zajęciom ogólnorozwojowym w terenie. O 13-tej zakończyliśmy poranny blok treningowy. Po obiedzie wszyscy wypoczywali w swoich pokojach i regenerowali swoje siły. O godzinie 15-tej rozpoczął się drugi blok treningowy. Podobnie jak z rana, trenowaliśmy w dwóch turach. Kolacje zjedliśmy o godzinie 18:30, po której nastąpił upragniony czas wolny. W ramach wieczornych sparingów na korcie zmierzyli się ze sobą: Wiktor i Hubert. W decydującym tiebreak’u, zwyciężył Hubert. Jak przewidują prognozy, jutro z rana ma być piękna pogoda. W planach mamy wycieczkę w góry połączoną z marszobiegiem.

obóz tenisowy Karpacz 2014obóz tenisowy Karpacz 2014

23 lutego - Rano przywitało nas piękne, wiosenne słońce. Po śniadaniu większość obozowiczów ruszyła na marszobieg w góry. Ci, którzy zostali na miejscu odbyli trening ogólnorozwojowy oraz trening tenisowy. Po obiedzie w naszym ośrodku zapanowała cisza. Wszyscy wykorzystaliśmy ten czas na relaks i regenerację po ciężkim programie treningowym. Po południu trenowaliśmy tradycyjnie w dwóch turach. Każdy z nas zagrał półtoragodzinny trening na korcie oraz odbył lekki trening ogólnorozwojowy. Powoli zaczynamy odczuwać zmęczenie. Wieczorem czas na kolejne sparingi, w których zmierzyli się ze sobą: Alicja i Daniel, Julia z Alanem oraz Halszka z Ksawerym.

24 lutego - Z każdym dniem poranne wstawanie z łóżek jest coraz trudniejsze. To już 4 dzień obozu, pojawia się zmęczenie wyczerpującym planem dnia. Trenujemy dużo więcej niż zazwyczaj, więc nikogo nie powinno to dziwić. Każdy z nas dziś odbył dwa treningi tenisowe i dwa ogólnorozwojowe. W Karpaczu dalej towarzyszy nam piękna wiosenna pogoda, którą wykorzystujemy na treningi biegowe w terenie. Prócz pracy nad naszą kondycją fizyczną, trenerzy również dbają o to, żebyśmy rozciągali zmęczone mięśnie. Po kolacji odbyły się kolejne sparingi: Adam z Maćkiem, oraz Wiktor z Bartkiem. Jutro po obiedzie wybieramy się do aquaparku w hotelu Gołębiewski.

obóz tenisowy Karpacz 2014

25 lutego - Dziś śniadanie zjedliśmy wcześniej niż zazwyczaj. Już o godzinie 9:00 rozpoczął się przedpołudniowy blok treningowy. Po obiedzie wybraliśmy się do aquaparku w hotelu Gołębiewski. Obozowicze, którzy zostali w ośrodku mieli trening tenisowy. Pozostali spędzili na basenie dwie godziny, pływając, bawiąc się na zjeżdżalniach oraz korzystając z kąpieli w jacuzzi, a nawet z sauny. Czas w aquaparku zleciał błyskawicznie. Do ośrodka wróciliśmy około godziny 17-tej i do kolacji mieliśmy czas wolny. Tym razem w ramach wieczornych sparingów odbył się mecz deblowy. Julia w parze z Alicją zagrały przeciwko Paulinie i Alanowi. Po dzisiejszym luźniejszym dniu, jutro czas na powrót do obozowej rzeczywistości. W planach są dwa treningi tenisowe oraz ogólnorozwojowe.

26 lutego - Za nami już szósty dzień obozu. Jak ten czas szybko leci. W Karpaczu cały czas dopisuje nam piękna pogoda. Dziś tradycyjnie trenowaliśmy w dwóch blokach: przed i popołudniowym. Każdy z obozowiczów odbył dwa treningi tenisowe, ogólnorozwojowy oraz krótki trening rozciągający. Ze względu na zmęczenie, treningi były lżejsze. Wszystko po to, aby w kolejnych dniach obozu wykorzystać treningi na 100%. Dziś sparingi zagrali najmłodsi uczestnicy naszego obozu: Gabrysia z bratem Antkiem oraz Ksawery z drugim Antkiem. Mamy nadzieję, że jutro będzie się już łatwiej wstawało, a na treningach będziemy mieć więcej energii do gry i biegów w terenie.

obóz tenisowy Karpacz 2014obóz tenisowy Karpacz 2014

27 lutego - To był dzień pełen wrażeń. Rano tradycyjnie o godzinie 8:30 wszyscy spotkaliśmy się na śniadaniu. O 10-tej ruszyliśmy z pierwszymi treningami. Podczas gdy część obozowiczów trenowała na korcie, pozostali biegali. Później była oczywiście zmiana. Dzięki temu każdy zagrał w tenisa oraz odbył trening ogólnorozwojowy. Tak się złożyło, że na siódmy dzień naszego obozu przypadł tłusty czwartek. Po obiedzie wszyscy delektowali się wielkimi, pysznymi pączkami. O 14:30 po krótkiej sjeście wyruszyliśmy na miejscowy orlik. W ramach popołudniowego bloku treningowego przyszedł czas na mecz piłki nożnej: kadra trenerska przeciwko uczestnikom obozu. W pięknym słońcu zagraliśmy dwie połowy po trzydzieści minut. Starsi wylewali siódme poty na boisku, młodsza część obozowiczów spędziła czas na kibicowaniu oraz bawiąc się na placu zabaw. Pierwsza połowa meczu była bardzo wyrównana i zakończyła się wynikiem 5:3 dla obozowiczów. W drugiej części kadra trenerska wyraźnie opadła z sił. Mecz zakończył się wynikiem 12:5. Trenerzy zdeklarowali, że szykują się na rewanż podczas letniego obozu w czeskim Prostejovie. Po meczu piłki nożnej część obozowiczów zagrało sparingi: Kalina z Ksawerym, Konrad z Kubą oraz debel Hubert z Jurkiem przeciwko Bartkowi z Wiktorem. Na kolacji czekała na nas kolejna niespodzianka. Dziś swoje trzynaste urodziny obchodził Filip. Z tej okazji wszyscy złożyliśmy Filipowi życzenia oraz zjedliśmy urodzinowy tort. O 19:30 odbyło się również ognisko z kiełbaskami. Rekordzistą w ilości zjedzonych kiełbasek okazał się Wiktor. Miłą atmosferę zapewnił nam Hubert, grając na gitarze. Wszyscy świetnie się bawili. To był naprawdę udany dzień.

28 lutego - Nasz obóz powoli dobiega końca. W przedostatnim dniu treningowym jesteśmy już trochę wyczerpani programem sportowym. Przez te osiem dni dawaliśmy z siebie wszystko. Mimo zmęczenia ciężko dziś trenowaliśmy w dwóch blokach: przed i popołudniowym. Treningi tenisowe odbyły się normalne, ogólnorozwojówki były znacznie lżejsze. Tak naprawdę był to nasz ostatni, pełny dzień treningowy. Jutro mamy w planach przedpołudniowy lekki marszobieg, a po obiedzie ponownie wybieramy się do aquaparku. Natomiast wieczorem czeka nas najgorsze, czyli pakowanie się oraz sprzątanie w pokojach.

obóz tenisowy Karpacz 2014

1 marca - Wstawanie z myślą, że to nasz ostatni dzień obozu było straszne. O godz. 8:30 spotkaliśmy się na śniadaniu. Ku zdziwieniu trenerów część obozowiczów pojawiła się na posiłku w piżamach. Po śniadaniu wybraliśmy się w góry na marszobieg. Podzieleni na dwie grupy wyruszyliśmy na ostatni trening kondycyjny na tym obozie. Piękna pogoda, którą mamy codziennie już nas nie dziwi. Dziś na terenie naszego ośrodka rozpoczął się ogólnopolski klasyfikacyjny turniej młodzików do lat 14. O 9:00 zweryfikowali się i przystąpili do turnieju reprezentanci Legii Warszawa: Wiktor Orzołek oraz Bartek Błocki. W popołudniowym bloku treningowym wybraliśmy się do aquaparku. Wróciliśmy około godziny 17-tej. Resztę dnia spędziliśmy na porządkach i pakowaniu oraz wypoczynku i innych przyjemnościach... Szkoda, że to już nasz ostatni obozowy wieczór.

2 marca - O godzinie 9:00 wyruszamy do Warszawy. Przyjazd na Torwar planowany jest na godzinę 16:00. Rodziców prosimy na bieżąco kontaktować się z dziećmi lub trenerami, celem ustalenia dokładnej godziny przyjazdu autokaru na parking przy Torwarze (ul. Łazienkowska).

Kontakt do organizatora obozu:
Akademia Sportu i Rekreacji - Artur Bochenek
tel. kom.: 513 470 470 lub 513 460 460
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.