18.08.2012 - Pierwszy dzień obozu tenisowego. Z Warszawy wyjechaliśmy o godz. 7.30. Podróż minęła spokojnie. 500 km przebyte polskimi drogami było trochę męczące. O godzinie 15.30 dojechaliśmy szczęśliwie do Karpacza. Ośrodek Family Tennis Camp przywitał nas słoneczną pogodą. Po zakwaterowaniu w hotelu i rozpakowaniu bagaży zjedliśmy obiad. Krótki odpoczynek i rozpoczynamy pierwsze treningi na kortach...

tenis 2012tenis 2012tenis 2012

19.08.2012 - Dzisiejszy dzień przywitał nas piękną pogodą. Po śniadaniu mogliśmy udać się na korty, aby rozpocząć pierwszy dzień intensywnych treningów. Każdy z nas po treningu tenisowym i bieganiu w terenie ze smakiem zjadł obiad. Po naładowaniu akumulatorów - popołudniowa sesja treningowa. Wieczorem część z nas grała sparingi, a reszta mogła się zrelaksować. Jeszcze tylko wieczorne spotkanie z trenerami i... do łóżek.

tenis 2012tenis 2012

20.08.2012 - Dzisiejszy dzień zaskoczył nas tropikalnymi upałami, więc czas do obiadu spędziliśmy w aquaparku Tropikana w Hotelu Gołębiewski. Na miejscu czekało na nas wiele atrakcji, takich jak: grota solna, zjeżdżalnie, baseny i jacuzzi. Po obiedzie udaliśmy się na korty oraz zajęcia w terenie. Dzień zakończyliśmy meczem w piłkę nożną - obozowicze kontra trenerzy (6:5 dla obozowiczów).

21.08.2012 - Czwarty dzień naszego zgrupowania tradycyjnie rozpoczął się od porannej sesji treningowej, która upływała pod znakiem zapytania, ponieważ w górach szalała burza i nie dawała o sobie zapomnieć przez cały dzień. Na szczęście deszcz spadł dopiero pod koniec dnia, więc wszystko odbyło się zgodnie z planem - udało się nawet zagrać jeden sparing, który został rozegrany przy sztucznym oświetleniu na korcie centralnym.

22.08.2012 - Dzisiejszy dzień rozpoczął się burzowo i deszczowo. Korty nie nadawały się do gry, więc jak tylko przestało padać wybraliśmy się na wycieczkę do centrum Karpacza. Każdy znalazł tam odrobinę czasu na kupienie pamiątek, wypicie czekolady, czy zjedzenie loda (bo dzisiaj środa Uśmiech ).
Po obiedzie pogoda zdecydowanie się poprawiła, więc mogliśmy trenować już zgodnie z planem. Wieczorem część grała sparingi, część poszła na orlik pograć przed snem w piłkę, a reszta relaksowała się w pokojach przed kolejnym pracowitym dniem.

tenis 2012

tenis 2012tenis 2012

23.08.2012 - Przez cały dzisiejszy dzień była idealna pogoda, aby w stu procentach poświęcić się treningom i ćwiczeniom. Po kolacji trzymaliśmy kciuki za Legię w meczu z Rosenborgiem. Było bardzo blisko zwycięstwa, ale nie tracimy nadziei na awans Legii i za tydzień będziemy wszyscy już w swoich domach kibicować! Teraz już czas spać, bo jutro czeka nas kolejny dzień pełen wrażeń!

tenis 2012tenis 2012tenis 2012

24.08.2012 - Na szczęście pogoda pozwoliła nam na przeprowadzenie pełnej sesji treningowej. Podczas zajęć ogólnorozwojowych były przez wszystkich znienawidzone "stacyjki”, które jednak poprawiają naszą pracę nóg i koordynację na korcie. Podczas zajęć tenisowych pracowaliśmy nad poprawą naszych uderzeń - szczególnie smecza i voleya.

25.08.2012 - Dzień rozpoczęliśmy od biegu wokół ośrodka Family Tennis Camp. Potem część z nas poszła na zajęcia tenisowe, a reszta czekała na rozpoczęcie swoich zajęć ogólnorozwojowych - podczas których mieli przebiec sztafetę. Po emocjonującej rywalizacji nastąpiła wymiana grup. Po tak wyczerpujących treningach obiad smakował przepysznie. Po popołudniowej sesji treningowej udaliśmy się do sklepu uzupełnić brakujące zapasy wody. Wieczór zapowiadał się bardzo ciekawie, ponieważ było zaplanowane ognisko. Każdy z nas zjadł kiełbaskę pieczoną na ognisku i posłuchał występów kolegów. Po tak intensywnym dniu wszyscy poszli spać. Jutro czeka nas zdobywanie górskich szczytów!

tenis 2012tenis 2012

26.08.2012 - Trzeba przyznać, że zgrupowanie w Karpaczu świetnie przygotowało nas kondycyjnie i mentalnie do podejmowania nawet największych wyzwań. Dzisiaj wszyscy razem zdobyliśmy najwyższy szczyt Karkonoszy. Obozowicze prezentowali świetną formę. Przez całą drogę rozkoszowaliśmy się pięknem polskich gór. Na samym szczycie Śnieżki obowiązkowy czas wolny na uzupełnienie pokarmów i płynów. W drodze powrotnej główną atrakcją było zjeżdżanie kolejką górską.

27.08.2012 - Wczorajsze zdobywanie Śnieżki dało się we znaki, dlatego poranna pobudka sprawiła trochę problemów, a każdy potrzebował nieco czasu, aby nabrać sił. Rozpoczęliśmy mini turniej obozowy, który dostarczył nam wiele emocji i możliwości sprawdzenia naszych umiejętności. Dzień zakończyliśmy sztafetą w terenie, dzięki której spało nam się jak nigdy.

28.08.2012 - ...

tenis 2012tenis 2012

29.08.2012 - Ostatni dzień obozu. Około godziny 10:00 wyruszymy z Karpacza w drogę powrotną do Warszawy. Rodziców prosimy o kontaktowanie się z dziećmi na trasie, aby ustalić dokładną godzinę przyjazdu na parking przy Torwarze (ul. Łazienkowska). Osobą odpowiedzialną za sprawną organizację przejazdu jest Anastazja Kaczmarek - tel. 692 015 767.