13.08.2013 - Z Warszawy wyjechaliśmy z opóźnieniem. Podróż minęła spokojnie. O godzinie 17.30 dojechaliśmy szczęśliwie do Karpacza. Ośrodek Family Tennis Camp przywitał nas w miarę słoneczną pogodą. Po zakwaterowaniu w hotelu i rozpakowaniu bagaży zjedliśmy obiad. Krótki odpoczynek i rozpoczynamy pierwsze treningi na kortach... Trenerzy rozpoznali nasze umiejętności i podzielili nas na grupy treningowe.

obóz tenisowy Karpacz 2013obóz tenisowy Karpacz 2013

14.08.2013 - Drugi dzień naszego obozu rozpoczeliśmy od pożywnego śniadania. O 9-tej rozpoczęliśmy pierwszy blok treningowy na kortach. Po treningach tenisowych przyszedł czas na zajęcia ogólnorozwojowe, które rozpoczeliśmy od biegania w terenie. Po obiedzie udaliśmy się na zasłużony odpoczynek, aby nabrać sił do drugiego bloku zajęć. W tym czasie część z kadry udała się do sklepu, aby kupić niezbędną wodę. Niektórzy z nas dzień zakończyli sparingami, a część relaksowała się wieczoną grą w billarda.

15.08.2013 - (Plan dnia) Powoli zaczęło nam dokuczać zmęczenie, dlatego po porannych zajęciach tenisowych skupiliśmy się na rozciągnięciu i rozluźnieniu mięśni. Przed obiadem, kilkoro z nas zdążyło jeszcze rozegrać mecz w piłkarzyki. Na popołudniowej sesji treningowej intensywnie trenowaliśmy, aby poprawić nasze umiejętności tenisowe. Najlepszym punktem dnia okazał się trening ogólnorozwojowy, na którym razem z kadrą graliśmy w grę pt. "Drzewo". Świetna zabawa, a przy okazji bardzo przydatne ćwiczenie.

obóz tenisowy Karpacz 2013obóz tenisowy Karpacz 2013

16.08.2013- Piątek upłynął pod znakiem wielu atrakcji. W pierwszej części dnia wybraliśmy się na spacer połączony z wizytą w okolicznych sklepach. Na po południowej sesji treningowej graliśmy w grę pt."Flagi", która wymagała od nas myślenia strategicznego i sporo energii. Po kolacji każdy z nas intensywnie myślał za kogo się przebierze na zaplanowane wieczorem ognisko. Pojawiło się wiele interesujących kreacji.

17.08.2013 - Sobotni poranek przywitał nas piękną pogodą, która dała się we znaki w trakcie treningów. Jednak lejący się żar z nieba nie przeszkadzał nam ciężko trenować. Na porannej ogólnorozwojówce wykonywaliśmy ćwiczenia stabilizacyjne, które jak się okazało nie są naszą najmocniejszą stroną. Jednak najważniejsze wydarzenie dnia było jeszcze przed nami – wieczorny mecz piłki nożej, który po heroicznej walce obu zespołów, wygrała drużyna trenera Piotra.

obóz tenisowy Karpacz 2013obóz tenisowy Karpacz 2013

18.08.2013- Z racji utrzymujących się wysokich temperatur dzień rozpoczęliśmy od wizyty w aquaparku. Każdy znalazł coś dla siebie: zjeżdżalnie, baseny, sauny czy grotę solną. Wróciliśmy zrelaksowni i pełni energii do popołudniowej sesji treningowej. Na treningu ogólnorozwojowym biegaliśmy po lesie - podziwiając przy okazji piękne widoki. Dzień zakończyliśmy wieczorną wycieczką do Karpacza.

19.08.2013- Pomimo brzydkiej pogody udało nam się przeprowadzić poranny trening tenisowy. Podczas pierwszych zajęć ogólnorozwojowych dalej pracowaliśmy nad stabilizacją oraz rozciągnięciem naszych mięśni – niestety jeszcze wiele pracy przed nami. W popołudniowym bloku treningowym pogoda nieco pokrzyżowała nam plany, jednak dzięki temu zagraliśmy w "Mafię", podczas której pracowaliśmy nad logicznym myśleniem oraz świetnie spędziliśmy razem czas.

20.08.2013 - Głównym punktem dzisiejszego dnia była wyprawa na Śnieżkę. Niestety mgła uniemożliwiła nam podziwianie pięknych widoków. Wyszliśmy z ośrodka o godzinie 9.30, a byliśmy z powrotem dopiero po godzinie 17-tej. Wszyscy wróciliśmy bardzo zmęczeni, ale zadowoleni ze zdobycia najwyższego szczytu Karkonoszy. Zaraz po posiłku udaliśmy się na odpoczynek. Wieczór spędziliśmy grając w billard i piłkarzyki.

obóz tenisowy Karpacz 2013

21.08.2013 - Dzisiaj większość z nas obudziła się z bólem mięśni nóg, spowodowanym wczorajszym wspinaniem się na Śnieżkę. Na dzisiejszych zajęciach tenisowych graliśmy dużo na punkty. Rywalizacja była na najwyższym poziomie. Zaraz po obiedzie poszliśmy na wycieczkę do Karpacza. Każdy z nas miał okazję kupić pamiątkę, czy zjeść coś smacznego. Po powrocie udaliśmy się na trening tenisowy, a wieczorem została zorganizowana sztafeta, która przyniosła wiele emocji.

obóz tenisowy Karpacz 2013obóz tenisowy Karpacz 2013

22.08.2013 - Zakończenie I turnusu. Czwartek jest ostatnim dniem naszego obozu w Karpaczu. Około godziny 14:00/15:00 planowany jest wyjazd autokaru w drogę powrotną do Warszawy. Rodziców prosimy na bieżąco kontaktować się z dziećmi lub trenerami, celem ustalenia dokładnej godziny przyjazdu autokaru na parking przy Torwarze (ul. Łazienkowska).

Kontakt do organizatora obozu:
Akademia Tenisa Legia Warszawa
Akademia Sportu i Rekreacji - Artur Bochenek
tel. kom.: 513 470 470 lub 513 460 460
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.